در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

سرمایه گذاران و کارآفرینی

سه شنبه ۸ بهمن ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره سرمایه گذاران و کارآفرینی

زندگی یک کارآفرین مواجهه با ناشناخته ها است و نیاز به علاقه و اشتیاق و تلاش مستمر دارد. کارآفرینان با افراد عادی فرق دارند، و همین تفاوت ها دلیل اصلی موفقیت آنها است. با افزایش سن، در مواجهه با مشکلات احتمالی بیش از زمان جوانی محتاط خواهید شد و ممکن است از قدم گذاشتن در آن مسیر کلا صرف نظر کنید.

کارآفرینان در هر سنی دلی جوان داشته و نترس هستند، هر سرمایه گذاری به دنبال فردی کارآفرین و کوشا است که برای رسیدن به ناممکن ها سخت تلاش می کند.

ویژگی های کارآفرینان جوان در جذب اسپانسر 

1- توانایی شروع دوباره

توانایی تجدید قوا و از نو شروع کردن بعد از هر شکست، برای اسپانسرها ارزش بی نهایت بالایی دارد. مسیر کسب و کار سرشار از افرادی است که در مواجه با اولین مشکل دست از تلاش برمیدارند و ادامه نمیدهند. برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت باید کوشش مستمر داشت و از مشکلات نترسید.

2- امید به آینده

کارآفرینان موفق با اشتیاق به آینده می نگرند و اعتقاد دارند هنوز به بهترین بخش زندگی خود نرسیده اند، تغییر دنیای اطراف خود را به عنوان یک تجربه فوق العاده در نظر می گیرند و به یک موفقیت کوچک بسنده نمیکنند.

3- توانایی تمرکز کامل روی کسب و کار

بهترین زمان برای قدم گذاشتن در کارآفرینی، پیش از پذیرش مسئولیت های یک خانواده است زیرا رقابت میان همسالان برای رسیدن به موفقیت بیش از هر زمان دیگری است.
کارآفرینان جوان تمام مسئولیت را تا رسیدن به موفقیت متحمل میشوند و حواسشان بهتعهدات و روابط قبلی شان پرت نیست. با هدفی که دارند برای رسیدن به موفقیت تلاش میکنند.

4- خوش بینی و انرژی بالا

کارآفرینان جوان هر روز در مسیر رسیدن به هدف خود تمام انرژی خود را میگذارند و از شکست ها درس میگیرند و آنها را تبدیل به موفقیت میکنند.

5- تمایل به متفاوت اندیشیدن

با افزایش سن، خلاقانه فکر کردن برای افراد دشوار می شود. برای شروع یک استارتاپ جدید و موفق، با وجود چالش ها و رقبای جدیدی که هر روز ظاهر میشوند، بگونه ای متفاوت بیندیشید و عمل کنید.

6- زندگی و کار به سبکی نامتعارف

کارآفرینان جوان با عادات شرکتی مثل جلسات طولانی، ساعات کاری دقیق و آخر هفته های آزاد زیاد موافق نیستند. آنها بیشتر ترجیح میدهند که بجای انجام کارهای روتین و روزمره کاری متفاوت انجام دهند.

7- بهره مندی از روابط چند ملیتی

در عصر اینترنت و ارتباطات، نسل جوان امروزه خود آگاهی بیشتری نسبت به اطراف خود دارد. با استفاده از شبکه های اجتماعی و آموزش، میتوان با فرهنگ های مختلف تعامل داشته و فرصت های جدیدی برای کسب و کار فراهم کرد.

8- رضایت از میزان درآمد

وسوسه دستیابی به پول همواره برای یک کارآفرین وجود دارد اما لذت بردن از روابط تازه و قرار گرفتن در موقعیتهای جدید در بین همسالان، برای کارآفرینان جوان رضایت بیشتری به همراه دارد. برای آنها قبول مسئولیت و تصمیم گیری بسیار لذت بخش است.

 

سرمایه گذاران همیشه به دنبال کارآفرینانی جوان و با استعدادی هستند که بتوانند توانایی های خود را بخوبی عرضه کرده، در مذاکره مهارت بالایی داشته، و  توانایی حل مسئله را داشته باشند.

  ثبت آگهی رایگان