در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

بهترین نتایج در تبلیغات اینترنتی

پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره  بهترین نتایج در تبلیغات اینترنتی
  • تصویر شماره  بهترین نتایج در تبلیغات اینترنتی
  • تصویر شماره  بهترین نتایج در تبلیغات اینترنتی

در مقاله پیشین مختصری با تبلیغات اینترنتی آشنا شدیم. در این مقاله بر آن هستیم که نکات مهم برای دستیابی به بهترین نتایج در تبلیغات اینترنتی را برای شما توضیح دهیم. 

اگر چه دنیای تبلیغات اینترنتی گسترده است و نیاز به زمان و منابع دارد، با این راهنمای مقدماتی، شما فقط خواندن را به پایان رسانده اید که برای شروع نیاز به مشاوره و تلاش دارید. شما دنیایی پر از فرصت در دستان خود دارید!

 

  1. داشتن یک وبسایت خوب

واقعا مهم نیست که شما چه نوع تبلیغاتی را  منتشر می کنید: ماموریت همه آنها این است که مردم رویشان کلیک کرده و به طور مستقیم افراد را به صفحه ای که انتخاب کرده اید، هدایت کنند.

به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که یک وبسایت خوب داشته باشید، آن را بارگیری کرده، با یک طراحی خوب، یک تجربه کاربری سودمند را تضمین کنید.

زمان لازم را برای تعریف کردن اطلاعاتی که کاربر می بیند تا به صفحه موردنظر شما برسد، بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که مفید و جذاب است.

 

  1. بدرستی بازار خود را بررسی کنید.

شما می توانید بهترین تبلیغات را در کل جهان داشته باشید، بنابراین بازار خود را بررسی کنید، مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنید، آن را تقسیم بندی کنید و کاملا مشخص کنید که کدام هدف را مدنظر قرار می دهید تا بتوانید آگهی هایی ایجاد کنید که تأثیری بیشتری داشته باشند.

  1.  مشخص کنید چه نوع تبلیغی را می خواهید استفاده کنید.

فکر کنید که شما مشتریان بالقوه را می شناسید، نوع تبلیغاتی را که برای آنها مناسب است، انتخاب کنید. آیا مخاطبان شما در فیس بوک هستند؟ در این صورت کمپین های تبلیغاتی فیس بوک را انتخاب نمایید. اگر شما فیلم ها را تماشا می کنید، کمپین های تبلیغاتی خود را در YouTube به حداکثر برسانید.

  1.  در مورد اهداف تبلیغات اینترنتی فکر کنید.

تعریف شما از آنچه که می خواهید با تبلیغات آنلاین خود انجام دهید، بسیار مهم است تا بتوانید تبلیغات موثری ایجاد کنید. بنابراین، اگر میخواهید ترافیک بیشتری بگیرید، تا منجر به فروش بیشتر، سود بیشتر، بهبود نام برند تجاری تان یا هر چیزی که میخواهید  بشود، تصمیم بگیرید و سپس تبلیغات خود را بر این اهداف تمرکز کنید.

 

  1.  زمان لازم برای طراحی تبلیغات خود را در نظر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که فضای بسیار کمی برای استفاده از آنچه که می خواهید برای انتقال و چگونگی انجام آن را داشته باشید. بنابراین به حرفهایی که میخواهید از آنها استفاده کنید بیاندیشید، ما به شما عناصر بصری را که  تاکید میکنند چه چیزی برای اقداماتی که شما به حداکثر میرسانید، موثر است توصیه میکنیم.

مقدار زمانی که شما در طراحی تبلیغات خود سرمایه گذاری می کنید، می تواند ضرب شده و حتی نتایج را سه برابر کند. این کار را به آرامی انجام ندهید.

  1. تبلیغ باید بسیار روشن و مختصر باشد.

بر خلاف آنچه که در بازاریابی محتوا اتفاق می افتد، با تبلیغات اینترنتی شما، فضایی برای آزمایش و متقاعد کردن مخاطبان خود ندارید. بنابراین، از 10 کلمه استفاده نکنید زمانی که فقط می توانید آن را در سه جمله بگوئید.

تبلیغات آنلاین کمی اضطراب آور است و این شامل توانایی شما در مختصر و برجسته کردن مطالب، مهم است.

فکر کنید که چرا مخاطبان  باید بر روی تبلیغات شما کلیک کنند، در اینصورت خیلی راحت تر به جلو بروید.

  1. از  تماس خوب با دعوت به عمل استفاده کنید.

برای اینکه مخاطبان شما یک اقدام مشخص را انجام دهند، باید به آنها بگویید. این همان جایی است که دعوت به عمل یا CTA ها، در بازی حضور دارند،  بنابراین همیشه در تبلیغات خود آنها را در نظر بگیرید تا مخاطبان شما را جذب کنند.

  1.  توجه به عناصر بصری بسیار ضروری است.

ما به عنوان انسان بصری هستیم، و این به این معنی است که ناچارا تصورات اولین در همه چیز هستند. در مورد آگهی های آنلاین این عامل بسیار مهم است: اگر تبلیغ شما دارای طراحی بد، اشتباهات املایی و / یا اشتباهات دستوری، تصاویری با وضوح ضعیف یا عناصر نامناسب باشد، فرصت زیادی را برای ایجاد ارتباط با مخاطب از دست می دهید.

  1. نام تجاری خود را فراموش نکنید.

تصویر برند شما بسیار مهم است؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که آرم شما در تبلیغات گنجانده شود، آنها با رنگ های نام تجاری تان هماهنگ شده و بر روی آنچه که می خواهید ارسال کنید روشن میگردد.

بسیار مهم است که تصویر یک نام تجاری اطمینان، خوش بینی و مسئولیت را انتقال دهد، و البته شما می توانید از طریق تبلیغات خود به همه اینها دست پیدا کنید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید علامت های حاوی تصاویر و محتویات خود را اضافه کنید، این به شما کمک خواهد کرد.

  1.  همه چیز را کاملا اندازه گیری کنید.

در نهایت، و مهمتر از همه، اندازه گیری عملکرد تبلیغات در زمان واقعی، تجزیه و تحلیل کمپین های به طور کامل برای به حداکثر رساندن آنچه که کار می کند و آنچه تغییر نمی کند، و بالاتر از همه، عمل به این دلیل که مسیر کسب و کار شما می تواند با توجه به این معیارها تغییر کند، میباشد.

 

آیا این راهنما در تبلیغات اینترنتی مفید بود؟ نظرات خود را با ما بفرستید.

اگر شما با خواندن این مقاله چیزی جدید آموختید، آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، دریغ نکنید، و همچنین می توانید بیشتر در مورد چگونگی به حداکثر رساندن کسب و کار خود یاد بگیرید.

 

 

  ثبت آگهی رایگان