در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

انواع تبلیغات اینترنتی

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره انواع تبلیغات اینترنتی
  • تصویر شماره انواع تبلیغات اینترنتی
  • تصویر شماره انواع تبلیغات اینترنتی

مهم است بدانید که قبل از شروع  تبلیغات گسترده در اینترنت، باید هدفتان روشن و مشخص باشد. در این بخش ما به شما انواع تبلیغات اینترنتی را که در هنگام تبلیغات آنلاین به آن نیاز دارید یا باید در نظر داشته باشید، ارائه میدهیم.

1. تبلیغات در موتورهای جستجو

یکی از روشهای تبلیغاتی که اغلب در اینترنت استفاده شده است ، بازاریابی موتور جستجوگر (SEM) است و البته گوگل مهمترین آنها بشمار میرود. بنابراین دنیای امروز یک روش تبلیغاتی موثر دارد: تبلیغات گوگل. 

مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که آنها موقعیت وب سایت شما را از طریق تبلیغات بهبود میبخشند. به این ترتیب، به عنوان مثال، شما با تکنیک SEM، می توانید محصولات، خدمات یا محتوای خود یا دیگران را از طریق سرویس تبلیغاتی Google  تبلیغ کنید. کاربران به راحتی شما را پیدا خواهند کرد، زیرا تبلیغات شما در نتایج جستجو مربوطه نمایش داده خواهد شد.

این نوع تبلیغ معمولا با پرداخت هر کلیک کار می کند (PPC)؛ به این معنی که شما فقط برای هر کلیک زده شده در تبلیغات خود هزینه پرداخت می کنید.

2. تبلیغات در شبکه های اجتماعی

احمقانه است که قدرت شبکه های اجتماعی را برای کمک به شما در موفقیت کسب و کار نادیده بگیرید. این روش نه تنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر است، بلکه به لطف کارآیی آن، به طور پیوسته مشتریان بیشتری به دست می آورید.

فیس بوک، توییتر، LinkedIn، Instagram و یوتیوب فقط برخی از آنها است.

3. تبلیغات بنری 

آگهی ها، بهترین فرم تبلیغات آنلاین هستند و اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند. آنها شامل استراتژیک قرار دادن تبلیغات با فرمت های مختلف، اندازه ها و طرح ها در یک صفحه وب می باشند.

4. تبلیغات پاپ آپ 

بدون شک، شما در اینترنت ده ها عدد از تبلیغات پاپ آپ را بسته اید و آنها را مزاحم قلمداد کردید. این ها پنجره هایی هستند که شما را به یک وب سایت متفاوت از چیزی که به دنبال آن هستید، متصل میکنند.

شما با قرار دادن یک پاپ آپ در وب سایت خود کاربران را دعوت به ثبت نام، اشتراک و یا به وارد کردن ایمیل خود را به منظور دریافت اطلاعات میکنید.

5. تبلیغات در وبلاگ ها

نوعی تبلیغ غیرمستقیم است که معمولا از طریق داستان سرایی و محتوای مارکدار انجام می شود، ایجاد یک تبلیغ بصورت یک تجربه، یک داستان و ...

یک نوع تبلیغات مشارکتی که از طریق آن شما میتوانید محصولات و خدمات خود و دیگران را ارائه دهید.

 

6. تبلیغات در تلفن های همراه

بدون شک یکی از تکنیک های تبلیغاتی در اینترنت است که در سال های گذشته محبوبیت بسیاری به دست آورده است، زیرا عملا تمام افراد جهان دارای یک گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه است که با آنها به طور منظم ارتباط برقرار می کنند.

7. بازاریابی ایمیلی

برای سال ها این نوع تبلیغات بر اینترنت غالب شده و بدون مزاحمت و تقریبا پر اثر است: تبلیغات توده ای ایمیل. در حقیقت، ما در هر روز چندین ایمیل دریافت می کنیم که گاها با یه کلیک همه را بدوئر میریزیم.

8. تبلیغات ویدئویی

محتوای ویدئویی بتاثیرگذاری بیشتری دارد. با استفاده از YouTube، Dailymotion، Vimeo و Vine تبلیغات ویدئویی، قبل از اینکه ویدیو حتی شروع به پخش شود، به کاربر نشان داده می شود؛ و آنها حتی می توانند بر روی وب سایت و نتایج جستجو قرار بگیرند.

علاوه بر این، این نوع تبلیغات همچنین شامل آگهی ها و تبلیغاتی است که می تواند به عنوان یک ویدئو در یک وب سایت قرار گیرد؛ و آمار نشان داده است که تعداد کاربران را نسبت به متن ساده یا تصاویر دو برابر می کند.

9. بازاریابی

بازاریابی یکی از بهترین تکنیک های تبلیغات اینترنتی برای هر دو تبلیغ کننده - چه کوچک و چه بزرگ - است. این فقط یک نوع تبلیغات نیست بلکه یک ویژگی بسیار خوب دارد که به شما امکان می دهد آگهی شخصی شده ایجاد کنید و برای کاربران دیگری که قبلا در وب سایت شما بازدید کرده اند نمایش داده نمی شود.

 

 

 

  ثبت آگهی رایگان