در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات گوگل

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات گوگل

بیشتر صاحبان کسب و کار در خصوص ایده تبلیغات در گوگل احساس ترس دارند. اگر شما به درستی تبلیغات را  انجام دهید، AdWords می تواند کسب و کار شما را ارتقاء ببخشد و اما، اگر اشتباه تبلیغ کنید، در واقع شما هزاران دلار خرج کرده اید و برای مشکل خود هیچ کاری نکرده اید.

تبلیغات گوگل چیست؟

Google Adwords یک پلتفرم تبلیغاتی پرداخت(PPC) (پرداخت با هر کلیک)  است. برخلاف سایر پلتفرم های PPC مثل فیس بوک، AdWords در واقع به تبلیغ کنندگان دو راه اصلی برای دسترسی به مشتریان را فراهم می کند:

1) از طریق شبکه جستجوی گوگل

2) از طریق شبکه نمایش گوگل

در حالی که این رویکردها کاملا متفاوت هستند، اما هر دو از یک سیستم پیشنهاد مناقصه PPC استفاده می کنند که در آن به تبلیغ کنندگان پیشنهاد میشود تا تبلیغات خود را به مخاطبان مربوطه نشان دهند.

شبکه جستجوی Google به شما امکان می دهد آگهی خود را به افرادی که کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو میکنند نشان دهد. 

شبکه نمایش Google  به طور متفاوت تری کار میکند. به جای نشان دادن تبلیغات به کاربران که به طور فعال باید برای یک محصول یا سرویس آنلاین جستجو کنند، " تبلیغات ویدئویی" یا "تبلیغات بنری" بر روی وبسایت هایی قرار می گیرند که فکر می کنید بازار هدف شما در آنجاست.

مردم معمولا کمتر بر روی تبلیغات بنری کلیک میکنند، و بیشتر تمایل دارند تا برای خرید و فروش بصورت فعالانه به جستجو بپردازند. مطالعات نشان داده است که گاهی اوقات مردم نمی دانند که چه چیزی می خواهند تا زمانی که آن را ببینند، بنابراین تبلیغات صفحه نمایش می تواند به شما در گرفتن مشتریان بالقوه کمک کند که ممکن است هرگز به تنهایی نتوانند شرکت شما را پیدا کنند.

آگهی های نمایشی برای کمپین ها نیز تعامل خوبی دارند، جایی که شما تبلیغات خود را برای افرادی که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند، و امیدوار هستند تا دوباره آنها را بازپس گیرید. این کار بازخوانی نامیده می شود.

چگونه یک تبلیغ گوگل ایجاد کنیم؟

هنگامی که تصمیم گرفتید که از تبلیغات گوگل، استفاده کنید باید آن را عملی سازید. ابتدا به سایت AdWords رفته و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید که تنها چند دقیقه طول می کشد. هنگامی که حساب کاربری شما در حال اجرا است، شما قادر به ایجاد تبلیغتان هستید.

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام نوع از تبلیغات را می خواهید. شما می توانید تبلیغات جستجو، تبلیغات شبکه های نمایشی، تبلیغات خرید (که محصول خود را به آن جستجو نشان می دهد)، تبلیغات ویدئویی (که در YouTube و سایت های آنلاین نمایش داده می شود) و ... را انتخاب کنید.

بعد ازانتخاب هدف خاصی که می خواهید، سایت خود را  بهینه سازی کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، انتخاب می کنید که چطور می خواهید در انجام این اهداف برنامه ریزی کنید که از طریق برقراری تماس تلفنی، دریافت برنامه یا بازدید از سایت باشد.

بای تبلیغ خود نامی انتخاب کنید، همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا مایل به فعال کردن تبلیغات صفحه نمایش هستید یا خیر.

بعد، موقعیت مکانی خود را اضافه کنید. با افزودن موقعیت مکانی، تبلیغات شما تنها برای افرادی که در مکانهای خاص هستند نشان داده  میشود. شما می توانید بخش کشورها، ایالت ها، شهرها و کدپستی را انتخاب کنید و بلافاصله پس از آن، تعیین کنید که آگهی شما در کدامیک پخش شود.

در بخش بعد، شما می توانید قیمت خود را انتخاب کنید. CPC دستی تنها گزینه ای است که به شما کنترل کامل می دهد.
سپس بودجه روزانه، روش تحویل و تاریخ شروع و پایان را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. روش تحویل شما، تعیین نحوه توزیع تبلیغ را مشخص می کند.

در بخش بعد، شما کلمات کلیدی خود را انتخاب خواهید کرد. کلمات کلیدی مشابه را در یک گروه آگهی قرار دهید، اما گروه های تبلیغاتی چندگانه را برای نمایش محصولات و سرویس های مختلف ایجاد کنید.

حالا شما آگهی خود را ایجاد کرده اید، آن را برای بررسی ارسال کنید. آگهی تبلیغاتی شما پس از بررسی و نظارت مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

  ثبت آگهی رایگان