در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

شبکه های تبلیغاتی

پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره شبکه های تبلیغاتی
  • تصویر شماره شبکه های تبلیغاتی
  • تصویر شماره شبکه های تبلیغاتی

یک شبکه تبلیغاتی، کسب و کارهایی را که میخواهند تبلیغات را با وبسایتهایی که مایل به میزبانی از آنها هستند، متصل می کند. 

ویژگی اصلی یک شبکه تبلیغاتی

مهمترین ویژگی این شبکه ها ایجاد فضای تبلیغاتی است که مطابق با نیازهای تبلیغ کننده میباشد. اصطلاح شبکه تبلیغاتی اغلب به معنای "شبکه آگهی آنلاین" بکار برده میشود، از زمانی که بازار آگهی انتشاراتی جمع شده است، تبلیغ کنندگان به طور افزاینده ای در اینترنت یافت می شوند.

تفاوت عمده بین شبکه های تبلیغاتی سنتی و آنلاین

در این است که آنتی ویروس های آنلاین از طریق یک سرور تبلیغاتی به تبلیغات دیگر می روند. ارائه تبلیغات از طریق یک مرکز اجازه می دهد تا صاحب کسب و کار از روش های مختلف به هدف گیری، ردیابی و گزارش دهی برسد که این امکان در رسانه های سنتی وجود ندارد.

نحوه عملکرد شبکه های تبلیغاتی 

شبکه های تبلیغاتی با ناشران در سراسر وب کار می کنند، با هر کسی که دارای موجودی فروخته نشده یا فضای تبلیغاتی است و یا مایل است از پیشنهاداتشان پول کسب کند، کار می کنند. سپس شبکه ها این موجودی ها را جمع آوری، بسته بندی و آن را برای تبلیغ کنندگان میفروشند.

مزایای استفاده از شبکه های تبلیغاتی

ارائه دهندگان محتوا، این شبکه ها را برای فروش آسان و قابل اعتماد میدانند. تبلیغ کنندگان همچنین سهولت استفاده از این شبکه ها را دوست دارند. با حداقل تلاش، آنها می توانند یک کمپین را خریداری کنند که به یک گروه خاص از مصرف کنندگان در وب سایت های سراسر جهان اهدا می شود.

معایب استفاده از شبکه های تبلیغاتی 

 برای تبلیغ کنندگان یک سری محدودیتها  برای تبلیغ در  مکان های تبلیغاتی وجود دارد. ممکن است که تبلیغات در کنار محتوایی نامناسب ظاهر شود. بسیاری از تبلیغ کنندگان همچنین شکایت کرده اند که تجزیه و تحلیل تبلیغات اغلب با معیارهای ارائه شده توسط شبکه ها مطابقت ندارد .

با وجود این مشکلات، بسیاری از شرکت ها شبکه های تبلیغاتی را به عنوان یک راه مقرون به صرفه و کارآمد برای رسیدن به مصرف کنندگان میدانند. ساختار قیمت گذاری شبکه های تبلیغاتی مدل های مختلف قیمت گذاری را با توجه به نیازهای مختلف کسب و کار ارائه می دهند.

 

برای تبلیغ خود در شبکه های تبلیغاتی با ما تماس بگیرید : 02166176625 

  ثبت آگهی رایگان