در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات تلگرام

شنبه ۴ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات تلگرام
  • تصویر شماره تبلیغات تلگرام
  • تصویر شماره تبلیغات تلگرام

تنها در ماه مارس 2018، تلگرام 200 میلیون کاربر را به دست آورد. این باعث ایجاد فرصت های بی شماری برای تبلیغات در تلگرام می شود. از آنجایی که رقابت کمی وجود دارد، فرصتی جدید برای نیازمندان به این نوع تبلیغات برای به دست آوردن مشتری به دست می آید. این یک خبر خوب برای شرکت های کوچک و متوسط ​​است، زیرا آنها می توانند حضور خود را بدون رقابت با بودجه های تبلیغاتی بزرگ ایجاد کنند.

تلگرام اعلام کرده است که هرگز تبلیغات و یا فروش داده های کاربران را نخواهد داشت. با این حال گروه ها و کانال ها ابزاری عالی برای رسیدن به مخاطبان خود و بازار محصول آنها هستند. آگهی تلگرام در گروهها و کانالهای تبلیغاتی انجام میشود. انتخاب هر یک از اینها به اهداف شما بستگی دارد، اگر می خواهید مخاطبی داشته باشید که پست های شما را دنبال و ترافیک را به وب سایتتان هدایت کند،

یک کانال را انتخاب کنید. اگر می خواهید پشتیبانی کنید، با اعضای خود صحبت کنید، بازخوردی فوری دریافت کنید، سپس به سراغ گروه ها بروید. سوپر گروه ها دارای یک گزینه برای بهتر دیده شدن پست شما هستند.

گاهی اوقات ممکن است به استفاده از هر دو ، برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود احتیاج داشته باشیم. برای اطلاعیه ها، پست های وبلاگ و تبلیغات کانال های تلگرامی دارای قابلیت های بهتری برای دسترسی هستند.

کانال های تلگرام برای بازاریابی مناسب تر هستند و یکی از قوی ترین ابزار بازاریابی در تلگرام، کانال است. آنها برای پخش اخبار و تبلیغات مناسب هستند. مزیت اصلی کانال ها اطلاعیه های بسیار برای هر پست جدید و بر خلاف گروه ها، میزان مشترکین نامحدود آنها است.

شما می توانید کانال خود را از طریق روش های مختلف پر کنید: اخبار مربوط به محصولات، اطلاعیه های تبلیغاتی، ارتقاء کوپن، جمع آوری بازخورد از طریق رای گیری مشارکتی و ایجاد اعتماد به جای ارتقاء صفحه محصول خود به طور مستقیم و ... .

در نظر بگیرید که کاربرد کانال تلگرام خود را افزایش دهید و از طریق آن محصول نیز تبلیغ کنید. این تبلیغات برای مخاطبان و کاربران شما، رایگان است. در مقایسه با صفحه فیس بوک شما ممکن است انتظار داشته باشید که پست های شما به طور منظم در بخش خبری به 3-5٪ مخاطبان شما نشان داده شود. 

دو نوع کانال عمومی و اختصاصی وجود دارد. برای پیوستن به کانال خصوصی شما باید توسط admin تایید شوید. محتوای کانال عمومی می تواند توسط هر کسی دیده شود. این روش محبوب ترین روش ارتباطی برای شرکت ها است. اگر هدف شما رسیدن به مخاطبان بیشتر است، کانال عمومی باید انتخاب شما باشد.

 تبلیغ کانال تلگرام چگونه انجام میشود؟

اگر کانال خود را بسازید، رشد آن بدون برنامه، نتایج مثبتی نخواهد داشت. اول از همه، در مورد استراتژی های محتوا فکر کنید و چند پست را آماده کنید. محتوا باید ارزش مشترکان خود را به ارمغان بیاورد و موارد مورد علاقه آنها را لمس کنند. هنگامی که تبلیغ کانال را شروع می کنید، سعی کنید از تمام منابع موجود استفاده کنید. کانال تلگرام خود را در وب سایت، رسانه های اجتماعی، خبرنامه های الکترونیکی منتشر کنید.

پس از دعوت، مخاطبان خود را برای پیوستن به کانال و تبلیغات تشویق کنید، می توانید در کانال خود اخبار منحصر به فرد، تخفیفات و یا اطلاعات اضافی قرار دهید.

 

برای ثبت تبلیغات در بیشترین کانال ها و سوپرگروه های تلگرامی با 02166176625 تماس بگیرید.

  ثبت آگهی رایگان