در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات اینستاگرام

پنجشنبه ۹ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات اینستاگرام

همانطور که درمقاله انواع تبلیغات اینترنتی مشاهده کردید، امروزه تبلیغات در شبکه های مجازی مهمترین نوع از تبلیغات میباشد. تمام مردم گوشی همراه دارند و در طول روز آن را چک میکنند، از شبکه های سرگرمی تا علمی و تخصصی. یکی از این شبکه های اجتماعی اینستاگرام میباشد.

 استفاده از اینستاگرام برای معرفی برند تجاری شما، بسیار ساده است. بیش از یک میلیارد نفر هر ماه از Instagram استفاده می کنند، و این اعداد بالاتر ازبرنامه هایی چون فیس بوک و توییتر هستند.

به همین دلیل است که ما می خواهیم شما را با تبلیغات اینستاگرام آشنا کنیم، که به شما امکان می دهد تا مطالب خود را بیش از حد به کاربران اختصاص دهید.

تبلیغات Instagram چیست؟

در سال 2013 پس از آنکه اینستاگرام توسط فیس بوک خریداری شد، خدمات تبلیغاتی محدودی را آغاز کرد. اما تا سال 2015، خیلی روی آنها حساب باز نکرد و تبلیغاتی را برای برند ها و کسب و کارها در هر شکل و اندازه ای ارائه میدادند.

این برند ها اینستاگرام را به عنوان یک مزیت بزرگ برای کسب و کار انتخاب کردند. و از آنجا که آگهی های اینستاگرام و فیس بوک یکپارچه شده است، برند ها می توانند از ثروت عظیم فیس بوک درباره اطلاعات کاربران برای تبلیغ مستقیم به مخاطبان مورد نظر خود استفاده کنند.

اگر این مطالب هنوز به اندازه کافی شما را متقاعد نکرد خواهید دید که تبلیغات Instagram عالی است، ما در  اینجا چند عدد داریم: 75٪ از کاربران روی تبلیغات Instagram کلیک می کنند (به عنوان مثال، خرید یک محصول یا رفتن به یک وب سایت) 35٪ ازبزرگسالان آمریکایی از Instagram استفاده می کنند .

 تبلیغات اینستاگرام چقدر فروش شما را افزایش می دهد؟

اگرچه هزینه تبلیغات خاص در Instagram برای شما منحصر به فرد خواهد بود (با این همه، همه آگهی ها یکسان نیستند)، میانگین هزینه برای هر کلیک در تبلیغات Instagram حدود 0.70 تا 0.80 دلار است. این رقم از بررسی بیش از 300 میلیون دلار ازهزینه تبلیغات بدست آمده است.

به یاد داشته باشید، این تنها میانگین هزینه هر کلیک است. آگهی Instagram شما ممکن است به دلیل عوامل مختلفی به هزینه کمتر یا بیشتر برسد. به عنوان مثال، بررسی کنید که چه مقدار از این هزینه ها براساس سنین انتخابی شما تعیین می شود.

چیزی که در خصوص تبلیغات باید در نظر داشته باشید، عامل زمان است. در چه زمانی شما شروع بع تبلیغات میکنید و آیا مداوم است؟به طور کلی، با گذشت یک سال، هزینه هر کلیک گرانتر می شود .

انواع تبلیغات اینستاگرام Instagram

در این تبلیغات پنج فرمت اصلی ارائه می شود:

1. استوری های تبلیغاتی

آگهی های استوری آگهی های تمام صفحه ای هستند که بین استوری های کاربران ظاهر می شوند. با 500 میلیون کاربر Instagram در حال مشاهده داستان هر روز، شما توانایی رسیدن به یک مخاطب عظیم را با تبلیغ خود دارید!

شما می توانید مخاطبان خود را هدف قرار دهید و انتخاب کنید که چگونه آنها تبلیغات شما را ببینید. از آنجا که استوری ها بعد از 24 ساعت منقضی می شوند، این قالب ایده آل برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات و تبلیغات محدود می باشد.

2. عکس های تبلیغاتی

این مدل اجازه می دهد که برندها محصولات و خدمات خود را از طریق تصاویر قانع کننده نمایش دهند. اگر شما در حال تهیه محتوای بصری با سطح بالا هستید، عکس های تبلیغاتی به شما پلتفرمی برای به اشتراک گذاشتن آن با افراد بیشتری می دهد.

این نوع از آگهی ها برای مردان و زنان 18 تا 54 ساله انتخاب شده و پروفایل های مخاطبان براساس پروفایل های مشتریان اصلی آنها میباشد.

3.  تبلیغات ویدئویی

کاربران اینستاگرام ویدیو را دوست دارند. در واقع، زمان صرف شده در  تماشای فیلم ها بیش از 80٪  به نسبت سال 2017 بود.

4. تبلیغات چرخ فلک 

تبلیغات چرخ فلک اجازه می دهد تا کاربران از طریق یک سری عکس یا فیلم (مانند یک چرخ فلک) با یک دکمه تماس به اتصال آنها به طور مستقیم به سمت وب سایت هدایت شوند.

5. مجموعه تبلیغات

 

این مدل در اوایل سال 2018 معرفی شد و نسبتا جدید است. نحوه کار آن بسیار ساده است: هنگامی که کاربران یک آگهی را از نام تجاری خود مشاهده می کنند، آنها می توانند به طور مستقیم از تبلیغات خریداری کنند.

آنها ترکیبی از عکس ها، فیلم ها و بازاریابی مستقیم در یک تبلیغات قدرتمند هستند.

 

 

  ثبت آگهی رایگان