در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات ویدیویی

یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات ویدیویی
  • تصویر شماره تبلیغات ویدیویی

برای چندین سال فیلم ها راهی قدرتمند برای تعامل با مصرف کنندگان بودند و بهمین خاطر در محبوبیت تبلیغات ویدیویی تاثیرات روزافزونی داشتند. در جهان مدرن، تعدادی از کابران فیلم ها را در دستگاه ها تماشا می کنند، که عمدتا در سراسر جهان این دستگاه ها شامل کامپیوترها، تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی میباشد.

این می تواند یک مشکل برای تبلیغ کنندگان در تلاش برای رسیدن به مخاطبان مناسب باشد، زیرا به جز آنها تبلیغات چند رسانه ای ویدئو دیجیتال نیز وجود دارد. تبلیغ کنندگان می توانند با ایجاد ارتباط با مخاطبین در هر زمان و هر مکان، با نمایش تبلیغات ویدئویی در سه سطح اصلی که مردم در زندگی روزمره خود از آن استفاده می کنند، توانایی ایجاد یک برند تجاری قوی را داشته باشند.

با تغییر جهان، ما نیز تغییر میکنیم، نتایج سریال های تلویزیونی با استفاده از تبلیغات ویدئویی نشان داده است، که این نوع از تبلیغات باعث ایجاد افزایش بازدید میشود. تبلیغات ویدیویی فرصتی برای توجه مخاطبان مورد نظر خودمان است و به طور کلی برای سریال های تلویزیونی بشدت تاثیر مثبت داشته است.

برای کسب و کارهای تازه کار که نخستین بار است به صنعت راه می یابند، تبلیغات ویدئویی می تواند یکی از روش های هیجان انگیز و پویا برای اعلام خودشان به اجتماع و مخاطبان باشد. هنگامی که به درستی بررسی و تحقیق صورت بگیرد و به روشنی اجرا شود، تبلیغات ویدیویی مناسب می تواند توجه بازار را به سمت شما جلب کند و توضیح دهد که چه چیزی میتواند شرکت شما را در چند دقیقه معروف کند- دستیابی به موفقیتی که از طریق هیچ تبلیغ یا روزنامه ای نمی تواند تا اینقدر مفید باشد.

به طور معمول، اکثر ویدیوهای یوتیوب و کلیپ های کسب و کار می توانند به صورت حرفه ای تولید و پخش می شوند تا هزینه های بسیار پایین تر از هر گونه تبلیغات تلویزیونی داشته باشند. با یوتیوب، شما مجبور نیستید به همان محدودیت های سختگیرانه ای که در تلویزیون دارید، تن بدهید.

زمان کوتاهی را که بدست آوردید برای جلب توجه تماشاگر حفظ کنید، این مهم است که اطمینان حاصل کنید که با مخاطبان خود از طریق راه درست ارتباط برقرار کرده اید.

توجه داشته باشید که مردم حجم زیادی از متن ها را به صورت آنلاین فقط نگاه میکنند و به آن توجهی نمیکنند. نحوه تفسیر، ایجاد و انتشار تبلیغات ویدئویی دیجیتال شما، هم در حال حاضر و هم در آینده تاثیر قابل توجهی روی فروش شما خواهد داشت. توانایی شما برای ارتباط با خریداران خود از طریق محتوای بصری فقط ممکن است مبنای ارتباط بین آنها و نام برند تجاری شما باشد.

توجه کنید که شما از طریق یک ویدئوی چند ثانیه‌ای، محصول و یا سرویس خود را به مخاطبان خود معرفی می کنید، و همچنین می توانید در انتهای ویدئوی خود یک بنر با دکمه  قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا بر روی آن دکمه کلیک کنند. 

  ثبت آگهی رایگان