در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات موبایلی

یکشنبه ۱۹ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات موبایلی
  • تصویر شماره تبلیغات موبایلی

چرا موبایل مهم است؟

تلفن های همراه، راهی بسیار عالی برای ماندن با دیگران هستند و کاربران در آن امنیت دارند. در موارد اضطراری، داشتن یک تلفن همراه می تواند به شما کمک کند تا به سرعت در دسترس قرار گرفته و حتی جان شما را نجات دهد. ... اهمیت تلفن های همراه به مراتب فراتر از توانایی برقراری یا دریافت تماس تلفنی است.

تبلیغات موبایل چیست؟

آگهی های موبایل نوعی از تبلیغات است که می تواند در صفحات وب و برنامه هایی که بر روی یک دستگاه تلفن همراه مانند یک تلفن همراه یا رایانه لوحی دیده می شود، ظاهر گردد. برای Google Ads، "تلفن همراه" به عنوان جایی است که آگهی ها در دستگاه های تلفن همراه ظاهر می شود. بر اساس نوع تبلیغاتی که شما در نظر دارید، می توانید آگهی ها را در قالب متن، تصویر، ویدئو، فقط با تماس و یا برنامه محتوای دیجیتال داشته باشید.

تبلیغات موبایل راهبردی محبوب برای کسب درآمد برای صاحبان مشاغل است، که در آن به ارائه تبلیغات خود میپردازند. برنامه تبلیغاتی با استفاده از الگوریتم های شناسایی بالاترین میزان استفاده آگهی را توسط کاربر در زمان واقعی نشان میدهد.

چرا تبلیغات موبایل مهم است؟

اس ام اس شانس بیشتری برای آشنایی به نسبت سایر شکل های تبلیغات تلفن همراه دارد. بازاریابی SMS به راه اندازی و نگه داشتن مصرف کنندگان در مورد فعالیت های تبلیغاتی مانند تخفیف و خدمات به روز رسانی شده، کمک میکند .برنامه موبایل نقش مهمی را درراه اندازی سیستم  دیجیتال ایفا می کند.

تبلیغات موبایل چگونه کار می کند؟

تبلیغات موبایل مانند سایر شبکه های تبلیغاتی عمل می کنند اما بر روی دستگاه های تلفن همراه تمرکز می کنند. این تبلیغات از روش های CPC و CPM استفاده می کنند و آگهی ها را به شکل تبلیغات بنر، آگهی های متنی، آگهی های درون شبکه ای،  درون برنامه قرار می دهند. سایت های SMS با اپراتورها نیز ارتباط دارند.

مزایای تبلیغات موبایل چیست؟

هزینه بهره وری تبلیغات موبایل در مقایسه با دیگر انواع بازاریابی، مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی، به مراتب ارزان تر است. از آنجایی که تبلیغات موبایل هزینه کمتری به نسبت سایر تبلیغات بازاریابی دارد، با صرف هزینه کمتر، مشتریان بیشتری را میتواند  بگیرد. این به خصوص در زمان کمبود بودجه کارآمد است.

مزایای استفاده از بازاریابی موبایل چیست؟

ارتباطات جمعی آسان تر شد. از آنجا که تعداد بسیاری از مردم تلفن های همراه خود را بیشتر از رایانه های رومیزی یا لپ تاپ به دست میگیرند، بازاریابی تلفن همراه به مخاطبان بصورت وسیع تر و متنوع تر از پیامک ها کمک می کند. 

بازاریابی تلفن همراه چگونه کار می کند؟

بازاریابی موبایل شامل تبلیغاتی است که در اسمارت فون های تلفن همراه، تبلت ها یا سایر دستگاه های موبایل نمایش داده می شود. فرمت های تبلیغاتی بازاریابی موبایل، سفارشی سازی و سبک ها می توانند بصورت متفاوت باشند، زیرا بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی، وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه گزینه های تبلیغاتی منحصر به فرد و متنوع برای خود ارائه می دهند.

  ثبت آگهی رایگان