در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات متنی

سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات متنی
  • تصویر شماره تبلیغات متنی
  • تصویر شماره تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یک مجموعه از تبلیغات است که در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو (گوگل، یاهو، اورورت و غیره) ظاهر می شوند. اخیرا در بازاریابی وب سایت یک شرکت در نیویورک این نوع از تبلیغات اهمیت زیادی پیدا کرده اند.

در سال 2016 گوگل اعلام کرد که تبلیغات متنی رشد چشمگیری داشته و توانسته است تا فضای بهتر و بیشتری را برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان ارائه دهد.

این نوع تبلیغات که با نام محتوای مبتنی بر تبلیغات نیز شناخته میشوند، اطلاعات وبسایت را در قالب محتوا و آگهی های تبلیغاتی در صفحات وب بارگذاری کرده و در دسترس عموم قرار میدهند.

درخشش تبلیغات بستگی به کلمات کلیدی و طراحی وب سایتی که توسط بازاریاب انتخاب شده است، دارد . این نوع جدیدی از تبلیغات در اینترنت است.

مزایای تبلیغات متنی :

1. به عنوان تبلیغاتی مخالف و متفاوت نسبت به سایرتبلیغات اینترنتی

در تبلیغات بنری اطلاعیه های شما فقط برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال محصولات یا خدمات شبیه به شما هستند، نشان داده می شود . به عنوان مثال، شرکت من می تواند کلمات کلیدی مانند طراحی وب سایت و بازاریابی در نیویورک را انتخاب کند، به طوری که تنها زمانی که مشتریان بالقوه ترکیبی از آن کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو وارد کنند، تبلیغات برایشان ظاهر شود .

2. مقرون به صرفه بودن 

در اغلب تبلیغات شما برای مدت زمانی که تبلیغ نمایش داده می شود، هزینه پرداخت می کنید، اما در این نوع تبلیغات، شما تنها زمانی  که کاربران بر روی تبلیغات متنی تان کلیک می کنند، هزینه می پردازید.

3. ارائه گزارش و نتایج

مزیت سوم این است که پلتفرم های تبلیغاتی، گزارشی از نتایج، سیستم های توسعه یافته، مخاطبین هدف را ارائه داده و از این طریق از هزینه های مازاد کمپین پیشگیری میکنند. این امر اجازه می دهد که تبلیغ کنندگان برای کنترل بودجه و مشتریان هدف خود برای هر کلمه کلیدی (مانند طراحی وب سایت) یا منطقه جغرافیایی (مانند نیویورک) از کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنند.

 

به طور کلی، بسیاری از کارشناسان بازاریابی اینترنتی بر این باورند که تبلیغات متنی موج جدیدی هستند و به زودی تقریبا یا بطور کاملا جایگزین بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات گرافیکی گرافیکی و دیگر اشکال تبلیغات بی هدف، مزاحم و آزار دهنده خواهند شد.

  ثبت آگهی رایگان