در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات پیامکی

پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات پیامکی
  • تصویر شماره تبلیغات پیامکی

SMS :

اس ام اس امکانی برای ارسال و دریافت پیام ها به و از طریق تلفن های همراه میباشد. هرچند دارای محدودیت هایی است، زیرا فقط اجازه می دهد تا حداکثر 160 کاراکتر در پیام ها ارسال شود، ولی با اینحال از محبوبیت خاصی برخوردار است.

 

بازاریابی از طریق sms :

بازاریابی SMS (بازاریابی خدمات پیام کوتاه) یک تکنیک است که با استفاده از پیام های متنی مجاز برای گسترش تبلیغات از آن استفاده میکنند. بسیاری از پلتفرم ها اجازه می دهند تا برای تقسیم بندی و مدیریت آسان، متن مربوط و متناسب را به کسانی که به احتمال زیاد مشتریان هدف آنها هستند، ارسال شود.

 

کمپین بازاریابی SMS :

کمپین اس ام اس یک نوع از بازاریابی است که به شما اجازه می دهد تا با مشتریان خود از طریق متن ارتباط برقرار کنید. این شبیه به یک کمپین ایمیل است، اما سریع تر و آسان تر، زیرا برای خلاقیت های مشتریان شما به 160 کاراکتر متنی نیاز دارید.

 

چرا بازاریابی sms مهم است؟

این نوع تبلیغات می تواند با انواع دیگر پشتیبانی و ادغام شود. مهم است که همه در ترکیب بازاریابی خوب کار کنند . همچنین تبلیغات پیامکی می تواند به منظور ارتقاء و پشتیبانی از سایر رسانه های دیگر  مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل در میان مصرف کنندگان محبوبیت ویژه ای داشته باشد.

 

مزایای تبلیغات پیامکی:

یکی از موثرترین روش های ارتباطات تلفن همراه، SMS است. مزایای استفاده از این بازاریابی برای کسب و کارها قابل توجه و شامل ارتباط فوری است. مشارکت بهتر و بهبود تجربه کاربر، شخصی سازی، قابلیت اطمینان بیشتر و ROI سخاوتمندانه از جمله مهمترین این مزایا است.

1) تبلیغات پیامکی فضای باز و گسترده ای دارد.

2) بازاریابی SMS هنوز رقابت کمی دارد.

3) SMS کمک می کند تا سطح تعامل شما با مشتری را افزایش میدهد.

4) SMS قابل اعتماد تر است.

5) SMS امکان دسترسی بیشتر را فراهم می کند.

6) SMS یک تجربه شخصی تر را فراهم می کند.

7) SMS خدمات را فوری ارائه می دهد.

8) SMS میتواند با تبلیغات دیگر ادغام می شود.

9) بازاریابی SMS برای ردیابی و تجزیه و تحلیل آسان است.

10) اس ام اس بازده زیادی در سرمایه گذاری دارد.

11) پیام های اس ام اس برای اشتراک گذاری آسان هستند.

12) Rich SMS اجازه می دهد تا هر نوع محتوایی را ارسال کنید.

13) SMS می تواند به شما در مورد کاربران خود بیشتر یاد بدهد.

14) SMS به شما کمک می کند تا تجربه کاربر (UX) را بهبود ببخشید.


سخن آخر

چشم انداز بازاریابی دیجیتال در دهه گذشته بیشتر از همیشه تغییر کرده است. ما در زمان گذشته در خصوص دستگاه های تلفن همراه صرفه جویی کرده ایم اما امروزه دنیای موبایل اولین و مهمترین رسانه است.

برای رفع نیازهای مصرف کنندگان، ما باید آنها را بشناسیم و بپذیریم و بر استراتژی های خود تمرکز بیشتری کنیم. به همین دلیل بازاریابان نباید موبایل و خدمات آن را نادیده بگیرند، باید سعی کنند تا آن را در استراتژی های بازاریابی خود قرار دهند.

 

  ثبت آگهی رایگان