در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

نکات مهم در ماندگاری برند

سه شنبه ۴ تیر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره نکات مهم در ماندگاری برند

شرکت ها در مسیر خود از راه اندازی تا بلوغ را طی می کنند؛ و هر مرحله دارای پویایی متفاوتی است. با تجسم اهداف از روز اول، با اطمینان میتوان کسب وکار و برند  را توسعه داد. این رویکرد منجر به رشد  می شود و به عنوان یک راهنما برای مشتریان، مدیران، کارکنان و سرمایه گذاران به صورت مضاعف عمل می کند. بزرگ ترین نقاط قوت شما مانند یک کارآفرین موفق این است که می توانید رویا ببینید و برند شما باید منعکس کننده رویاهایتان و نشانگر آینده دوردست باشد.

برندی که شما می سازید باید مسیری به سمت موفقیت داشته و تصویری دقیق از موفقیتی که ترسیم کرده اید. برند همان نقطه موفقیت شما است. بسیاری از برندها تنها در همان لحظه برند هستند، و به مرور زمان اعتبار خود را از دست میدهند. 

 اگر نیاز به وجود سرمایه گذاران برای توسعه کسب و کار خود هستید، ابتدا باید اهداف برندتان مورد توجه آنها قرار گیرد. 
ایجاد صحیح یک برند از همان ایتدا، که به چشم انداز شما از موفقیت نزدیک باشد و خصوصیات برندتان را به طریقی سازگار با نیت و هدف شما در طول پیشرفت نشان دهد، نشانگر آن است که شما اقدام به یک تصمیم گیری بهتر کرده اید و به همه کسانی که با شما در ارتباط هستند این اطمینان را می دهید که آنها در حال کار با یک شرکت هدفمند هستند.

حال سوالی که مطرح است: چگونه یک برند بسازیم که گواهی برای آینده باشد؟

1- با یک فرض قدرتمند شروع کنید.

دلیلی برای راه اندازی کسب و کارتان براساس آنچه که موردتوجه  مصرف کنندگان است، داشته باشید. بررسی کنید برای چه نیازی می خواهید یک راهکار ارائه دهید. چرا شما موفق خواهید شد؟ برای این نیاز چه تدابیری اندیشیده اید؟ و چرا متفاوت از چیزی است که دیگران آن را انجام دهند؟ نقطه موفقیت خود را تعیین کنید، اینکه کسب و کار شما در آینده چگونه به نظر می رسد.


2- تا چه حد بزرگ ؟

از خود بپرسید: بیشترین نقطه سودآوری کجاست؟ آیا در مقیاس خودتان به عنوان یک متخصص سودآور خواهید بود؟ در رده محلی، ملی یا جهانی؟ برای بسیاری از کارآفرینان عامل وسوسه کننده این است که به بزرگی برسند و این دقیقا به معنای رسیدن به سودآوری است.

3- پویایی های احتمالی این بخش چیست؟

اوضاع شما در این فضا و در طول سال های پیش رو به چه صورت می گذرد و چه تعداد کار برای انجام دادن دارید؟ بخش های شلوغ تر احتمالا به معنای رقبای بیشتر خواهد بود. نیاز است که چقدر متفاوت باشید تا در آینده ایستادگی کنید؟


4- چقدر فضا در اختیار دارید قبل از اینکه نیاز به تنوع بیشتری داشته باشید؟

یا اینکه آیا برای بازار شما رشد اساسی و کافی وجود دارد که بتوانید به برنامه هایتان بپردازید؟ چه مدتی می توانید در این بخش بمانید، قبل از اینکه نیاز به گسترش در حوزه های دیگر داشته باشید؟ این امر باعث خواهد شد که ببینید برند شما باید  تا چه اندازه مصمم یا در نوع خود تک باشد.

5- چگونه می خواهید رشد کنید؟

از طریق یک جریان نقدی یا سرمایه گذاری؟ این به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید باید بیشتر از همه به چه کسانی رجوع کنید.

 

با پاسخ دادن به این سوالها، خواهید دانست که چرا قصد موفقیت دارید، تا چه وسعتی نیاز به رشد دارید، تا چه شدتی شما نیاز به رقابت دارید، برای رسیدن به موفقیت با چه چیزی باید  مبارزه کنید، تا چه اندازه نیاز به تنوع دارید و چه میزان نیاز دارید که افراد در حوزه شما یا سرمایه گذاری کنند که بر اساس خرید و فروش آن رشد کنید.

این همان رمز موفقیت است. برند خود و یک طرح کسب وکار برای آن ایجاد کنید، سپس از چالش های اولیه خارج شده و آن رویا را تعقیب کنید.

  ثبت آگهی رایگان