در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

نکات کلیدی تبلیغات برای سازمان های خصوصی و نوپا

یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره نکات کلیدی تبلیغات برای سازمان های خصوصی و نوپا

امروزه اجرای صحیح برنامه های تبلیغاتی می تواند کمک ویژه ای در بهبود فضای رقابتی داشته باشد. پیچیدگی های فرآیند های تبلیغاتی و اکثرا گران بودن روش های تبلیغاتی باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها مرحله پایانی بازاریابی را رها کنند.

 

1- شبیه شرکت های بزرگ تبلیغات نکنید.

هدف شرکت ها و سازمانهای بزرگ از تبلیغات، گسترش نام تجاری، و ایجاد شناخت، برای آینده است. اما کسب و کارهای کوچک، توان مالی انجام تبلیغات وسیع را ندارند. پس تبلیغاتتان را طوری طراحی کنید که فروشتان در زمان حال اثر بگذارد. 

2- نسخه ای ارزانتر ارائه کنید.

عده ای از مردم  ممکن است نخواهند به اندازه ای که شما برای ارائه خدمات و یا فروش محصولاتتان در نظر دارید، مبلغی به شما پرداخت کنند، عده ای دیگر هم بیشتر از کیفیت برتر، قیمت کمتر برایشان اهمیت دارد. برای این دسته از مشتریان ، می توانید نسخه محدودتر و ارزانتری از خدمات و محصولاتتان را ارائه نمایید.

3- نسخه ای برتر ارائه دهید.

اما همه مشتریان نیز بدنبال قیمت های کمتر نیستند. بسیاری حاضرند قیمت بیشتری بپردازند تا محصول و یا خدمت برتری نسبت به دیگران از شما دریافت کنند. با ارائه نسخه ای برتر از خدمات و یا محصولات خود می توانید توجه این دسته از مشتریان را به خود جلب کرده و در نتیجه، میزان متوسط درآمد خود را افزایش دهید. 

4- راه های غیرمتعارفی در بازاریابی و تبلیغات داشته باشید.

با کمی خوشفکری، میتوانید راههایی پیدا کنید، که درآمدتان را افزایش دهد. تبلیغات تان را روی کارتهای تبریک و کارت پستال چاپ کنید و در موقعیت های مختلف؛ برای مشتریان هدف خود، ارسال نمایید. 

5- تبلیغاتتان را محدود کنید.

سایز تبلیغاتتان را کوچک کنید  که بتوانید تبلیغات بیشتری انجام دهید. تجربه نشان داده که برخی از تبلیغات کوچک، بازده بیشتری به نسبت تبلیغات بزرگتر، داشته اند.

6- با کسب و کارهای همکار، تبلیغات اشتراکی انجام دهید.

با کسب و کارهای کوچک دیگرکه رقیبتان نیستند همکاری نمایید و پیشنهاد دهید که تبلیغات را با هم انجام دهید و هزینه ها را تقسیم نمایید. یا اینکه محصولات آنان را در کنار محصولات خود معرفی نمایید و آنان نیز این کار را برای محصولات و خدمات شما انجام دهند. این روش، با هزینه ای کم، فروش زیادی را برای شرکت ها و کسب و کارهای همکار ایجاد میکند.

7- از مشتریان خود استفاده نمایید.

از انجاییکه مشتریان در صورت رضایت از محصول یا خدمات شما، به شما و کیفیت کار شما اعتماد دارند، بهتر است برای جلب مشتریان بیشتر، به آنها تکیه کنید.

برای ترغیب مشتریان فعلی به افرادی که به صورت خواسته یا ناخواسته برای شما تبلیغات کنند، می توانید امکانات و روش های همکاری ویژه ای ایجاد نمایید. مانند تخفیف های ویژه ادامه کار با آنان. یا  محصولات و خدمات جدیدتان را پیش از اعلان عمومی، به آنان معرفی نمایید.

  ثبت آگهی رایگان