در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

مزایای تبلیغات کلامی

سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره مزایای تبلیغات کلامی

نتایج تحقیقات نشان داده است که 92 درصد از مردم به توصیه های دوستان خود اعتماد می کنند. بعبارت دیگر اگر شما برای کسب و کار خود از تبلیغات و توصیه های کلامی استفاده نکنید، موثرترین و قابل اعتمادترین راه برای جذب مشتریان جدید را از دست می دهید.

علیرغم نفوذ گسترده رسانه های اجتماعی در جامعه مدرن امروز، اکثریت قریب به اتفاق مردم اطلاعات خود در مورد مارک ها را توسط همین تبلیغات کلامی بدست میآورند.

در طول روز، ما در گفتگوهای بسیاری شرکت می کنیم که اغلب ما را به مبادله ایده ها در مورد مارک ها، محصولات و خدمات هدایت می کنند. "بیش از دو سوم مکالمات روزانه ما  توصیه خرید، در نظر گرفتن و یا اجتناب از یک نام تجاری" است. بنابراین، ارتباط کلامی بخش مهمی از تصمیم گیری مصرف کننده است .

در پاسخ به این سوال که چرا تبلیغات کلامی بسیار قدرتمدتر از تبلیغات سنتی است؟ دو عامل اصلی اعتماد و هدف مصرف کننده از همه مهمتر است.

اعتماد: 

ما قبل از تابلوهای تبلیغاتی به دوستانمان اعتماد داریم. می دانیم که برندها تبلیغات خود را بصورت چاپی، آنلاین و... پخش می کنند، اما تبلیغات همیشه یک محصول یا خدمات را بصورت درخشان ارائه می دهند و یک بررسی منصفانه و متعادل از خود ارائه نمی دهند، و به همین دلیل تبلیغات فقط تبلیغات است .

دوستان ما بدون هیچ انگیزه ای به ما می گویند که آیا این نام تجاری بی فایده  و یا فوق العاده است و در نتیجه ما بیشتر به توصیه های آنها به عنوان موضوعی واقعی، بی طرفانه و دقیق فکر میکنیم.  مصرف کنندگان به مصرف کنندگان اعتماد دارند، ما به شدت به  تبلیغات برند با احتیاط و شک و تردید نگاه می کنیم.

 

هدف بهتر: 

تبلیغات کلامی نوع هدفمند بازاریابی است. برای مثال، اگر شما در حال فروش شامپو بچه هستید، ممکن است برای در هدف قرار دادن پیام برای مشتریان بالقوه ، تصمیم بگیرید که در برنامه های صبح در تلویزیون تبلیغات انجام دهید، زیرا پیش بینی می کنید مصرف کننده موردنظر شما بیشتر تلویزیون تماشا می کند - فرضتان این است که مشتریان هدف شما که زنان دارای کودک هستند در منزل به تماشای تلویزیون مشغول هستند - در حالی که ممکن است بخشی از مخاطبین شما، برای خرید شامپو بچه در بازار باشند. شما نمیتوانید بیننده خود را به طور دقیق پیش بینی کنید، این بیشتر یک حدس است.

با این حال تبلیغات کلامی، بسیار متمرکز است. دوست شما کمتر احتمال دارد که قابلیت های فنی گوشی جدید خود را به شما نشان دهد، او دقیقا آنچه که نیاز شماست را انتقال میدهد.

  ثبت آگهی رایگان