در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

آشنایی با ایمیل مارکتینگ

یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره آشنایی با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

به طور خلاصه ایمیل مارکتینگ به معنی تبلیغات و فروش از طریق ایمیل است.

متخصصان بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت بر این باورند که راههای کسب درآمد از طریق ایمیل مارکتینگ بسیار کار راحتی است. به طوری که هرفرد تصمیم به شروع بازاریابی اینترنتی میگیرد، به سراغ ایمیل مارکتینگ میرود.


بهتر است کمی درباره ایمیل مارکتینگ بدانیم:
ارسال ایمیل به مشتریان فعلی و کسانی که ایمیل خود را به شما داده اند، و از طریق شما برای آنها ایمیل با محتوای تبلیغات ارسال میشود، ایمیل مارکتینگ نامیده می شود.

ایمیل مارکیتنگ می تواند با هدف فروش، برقراری ارتباط با مشتری، اطلاع رسانی مشتری ، حفظ مشتری و وفادار کردن آن انجام شود.

ایمیل مارکتینگ میتواند:

۱فقط تبلیغاتی باشد.

۲علمی-تبلیغاتی باشد.

۳تفریحی-تبلیغاتی باشد.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ایمیل مارکیتنگ به معنای ارسال اسپم نمی باشد. (منظور از اسپم، ارسال ایمیلهای تبلیغاتی بدون برنامه وبدون اطلاع و هماهنگی با صاحب ایمیل می باشد.)

پس وقتی در حال ارسال ایمیل تجاری به فرد یا افرادی هستید که شخصاً اجازه ارسال چنین ایمیلهایی را به شما نداده اند، در واقع دارید اسپم ارسال میکنید.

 اسپمرها (کسانی که اسپم ارسال می کنند) بیشترین سوء استفاده را از کابران فضای مجازی کرده اند. این افراد با انواع و اقسام روشها، ایمیلهای کاربران را از سطح سایتهای مختلف جمع آوری کرده، نسبت به ارسال خودسرانه انواع ایمیلهای تبلیغاتی اقدام می کنند که نتیجه ای جز بدبین شدن کاربر اینترنت به این محیط و کسب و کارهای آنلاین ندارد.

نحوه صحیح کار با ایمیل مارکتینگ
همانطور که گفته شد کسانی که ایمیلهای تبلیغاتی بدون مدیریت و برنامه قبلی ارسال میکنند. تنها به پیکره ی بیزینس های آنلاین ضربه وارد میکنند و این کار هیچ سودی برای خودشان ندارد.

اگر شما به دنبال راهی برای استفاده صحیح از استراتژی بازاریابی اینترنتی هستید. باید بگوییم که مهمترین اصل در ایمیل مارکتینگ، این است که دریافت کننده ایمیل، شخصاً به شما اعلام کرده باشد که میخواهد از شما ایمیل دریافت کند. مثلاً با عضویت در خبرنامه سایت، با عضویت در فید سایت، با ارسال ایمیل به پشتیبانی سایت، و یا عضویت در گروه سایتتان و... رضایت خود را برای دریافت ایمیل از طرف شما را اعلام کند.

در این حالت ارسال ایمیلهای تبلیغاتی از طرف شما بلا مانع است و اگر این کار درست و با مدیریت و برنامه ریزی انجام شود میتواند در پیشرفت شما نقش مهمی داشته باشد.

  ثبت آگهی رایگان