در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

مزایای MBA برای کارآفرینی

پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره مزایای MBA برای کارآفرینی

درباره تاثیر تحصیلات در کارآفرینی دیدگاه های متفاوتی وجود دارد . نمونه های موفق کارآفرینانی که تحصیلات دانشگاهی ندارند نمونه ای از این تفکر است که برای راه اندازی کسب و کار نیازی به تحصیلات دانشگاهی نیست. با این حال در تمام دنیا مدیران ارشد سازمان ها به MBA روی آورده اند .

سه مزیت کلیدی گذراندن یک دوره MBA برای کارآفرینان : 

1- گسترش دانش کسب و کار

فرض کنید کار شما رسیدگی به امور مالی شرکت است بنابراین مهارت های بازاریابی و دانش شما در این خصوص کاملا ابتدایی است. عدم آگاهی و دانش شما بر شانس موفقیت شما تاثیر بسزایی میگذارد، یک دوره MBA، شما را با بینشی جدید و آخرین روند ها و استراتژی های روز دنیا برای راه اندازی یک استارتاپ موفق آماده می کند .

عموما مدیران و بنیانگذاران یک استارتاپ، افرادی با دانش فنی بالا هستند که همین دانش آنها باعث ایجاد یک ایده استارتاپی و در نهایت راه اندازی یک شرکت شده است. 

2- ساخت شبکه

یک دوره MBA شما را به کسانی که دقیقا هم راستا با شما هستند، معرفی میکند و اعتبار مورد نیاز را برای ایجاد علاقه در آنها، به شما میدهد. در مدت زمانی کوتاه دوستان جدیدی پیدا میکنید که همگی در حال انجام کار های تاثیر گذار هستند و دیدگاهی مشابه با شما دارند. و میتوانید با صاحبان کسب و کار هم ملاقات کنید. 

3- میفهمید که کار آفرینی برای شما مناسب است .

برخی از افراد دوره MBA را با یک هدف خاص می گذرانند: تبدیل یک ایده به راه اندازی یک کسب و کار!  محیط MBA به شما این امکان را میدهد که در آن ایده های خود را آزمایش کنید، توسعه دهید، اعتماد به نفس خود را محک بزنید و از کار آفرینی لذت ببرید. بدین شکل توانایی های خود را میشناسید و مهارت های خود را توسعه میدهید .

 

پس برخلاف نظر عموم، برای هر کاری باید اصول و مبانی آن را بخوبی دانست. پیشنهاد تیم آریاادز به شما شرکت در دوره های MBA برای رشد بیشتر کسب و کار و افزایش سودآوری تان میباشد.

  ثبت آگهی رایگان