در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

شیوه های غلط مدیریت برند

سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره شیوه های غلط مدیریت برند

مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد، اما مدیران اغلب دچار اشتباهات رایجی می شوند که به سرعت ارزش برند و کسب و کار خود را نابود می کنند .

1. عدم مسئولیت پذیری مدیران

برندهایی با عملکرد ضعیف فاقد حمایت مدیریت ارشد می باشند . آنها توصیف کننده عملیات خدمات خود می باشند اما ارائه گر هیچ ارزش افزوده ای برای مشتری نمی باشند . این کسب و کارها به مشتریان دلیلی برای خرید ارائه نمی کنند و مزیت رقابتی در برابر رقیب از خود نشان نمی دهند .

2. زمینه برند خیلی دوراز حوزه فعالیت اصلی

این فرض بچگانه ای است که ایجاد ضمائم برند اضافی، هزینه پایین وریسک کمی برای بهبود کسب و کار دارد. حقیقت این است که هزینه بالاتر و تمرکز ضعیف مدیریت به این معناست که بسیاری از برند های فرعی برای حداکثر برند سازی فرصت است.

3. نادیده گرفتن عصر دیجیتال

مدیریت برند مدرن از تکنیکهای کنترل مدیریت به سمت تکنیک های تاثیرگذاری و همکاری حرکت کرده است. این مستلزم شفافیت بازبودن و حضور فعال در میان کاربران است.

4. تسخیر شدن به وسیله بازار با یافتن یک برند قوی

گاها همه پسند بودن و تغییرات بازار نادیده گرفته میشود . درحالیکه مهم است که در بازار تغییر چندان سریعی نداشته باشی اما مصیبت آوراست که ورودیهای جدید رانادیده گرفته و سلیقه های مختلف مشتریان را نبینیم .

5. برند های تازه و خام سردرگم هستند.

تغییرات بسیار در برند نه فقط مشتریان را سردرگم می کند بلکه برای کسب وکار نیز به شدت ناکارآمد است . برند های ضعیف به محلی سازی بسیار بدون تقویت مبنای برند کمک می کنند، یعنی یک برند می تواند معنای متفاوتی برای مخاطبین مختلف حفظ کند .

6. عدم توانایی در بررسی بازگشت سرمایه برند خود

تمام تلاشهای بازاریابی یا مشتریان شما سودآور نیستند . بسیاری از بازاریابان نمی تواند پیوند سختی بین تلاشهای بازاریابی برند ایجاد نمایند هزینه دستیابی به مشتری و حفظ آن و بازگشت سرمایه مهم است. این امر منجر به حفظ مشتریان غیر سودآور بسیار یا مشتریانی می شود که ارزش برند شما را از بین می برند . اسامی محصولات همیشه خوب عمل نمی کنند .

7. شما نمی توانید همه چیز را به همه بدهید .

 شما نمی توانید از جانب همه افراد پذیرفته شوید . شجاع باشید و مخاطب هدف خود را انتخاب کنید. بسیاری از کسب و کارها تلاش می کنند تا مشتریان بسیاری را هدف گیری نمایند زیرا باور دارند محصول آنها جهان شمول است.

 

جهان مدیریت برند هر روز پیچیده و پیچیده ترمی شود ، فناوری زمانی فرصت یعنی درحالیکه خالق امکاناتی برای مدیر برند  می باشد نیاز به مهارتهای جدید و نگرش متفاوتی را نیز به وجود  اورد . عوامل پیشروی مدیران برند موقتی نیستند . برند ها در بازار رقابتی دارای ارزش هستند و مهم تلقی میشوند و درنتیجه به وجود خواهند آمد .

 

  ثبت آگهی رایگان