در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

راهکارهای جذابیت محصول

سه شنبه ۱ مرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره راهکارهای جذابیت محصول

چگونه محصولاتی جذاب و موفق تولید کنیم، چگونه آن ها را مدیریت و نامی برای آن ها انتخاب کنیم که به توان ذاتی آن ها بیفزاید و انتقال آن توان بتواند بر مشتریان موردنظر تاثیر گذارد.

توجه داشته باشید که این فعالیت ها دیر به دیر انجام می شود و افق های برنامه ریزی بلندمدتی دارند، اما می توان گام های کوچکی برای حفظ تازگی و سرزندگی محصول و تقویت جاذبه آن انجام داد.

 میتوان با انجام فهرستی از کارهای مختصر و ساده مشتریانی وفادار داشت و به افزایش فروش کمک کرد:

1. به روز کردن ظاهر محصول

بسیاری از شرکت ها محصولات خوبی را با ظاهری بد و نامرغوب به مشتریان عرضه می کنند که این ظاهر تضمین کننده ی موفقیت محصول نیست، بلکه باید به خود محصول توجه کرد.

 2. به روز کردن بسته بندی محصول

محصول مصرفی که در قفسه قرار گرفته، باید بسیار جذاب و کاملاً در معرض دید باشد. می توانید برای خیره کردن چشم ها، رنگ درخشان تری در بسته بندی به کار ببرید، ویژگی های اصلی محصول را در سطح بیرونی آن بنویسید، یا پنجره ای شفاف برای معلوم شدن محصول اصلی در بسته بندی قرار دهید.

3. اطمینان حاصل کنید که محصولتان حتماً جذاب و استفاده از آن راحت است.

محصول شما باید برای مشتری حس و حالی خوشایند ایجاد کند، باید صاف، براق، نرم یا دارای هر صفت دیگری باشد که با مورد استفاده آن متناسب است. حتی تغییرات جزئی در ظاهر، حالت و طرز کار آن می تواند رضایت مشتری و جذابیت محصول را افزایش دهد.

4. بهتر کردن مطالب چاپی همراه محصول

میتوانید ظاهر بروشور را جذابتر کرده و جلوه ی بهتری به آن بدهید. مطمئن شوید که محصول شما طوری است که مشتریان به داشتن آن احساس افتخار خواهند کرد.

5. بهترین ویژگی محصول تان را انتخاب کنید.

 بهترین ویژگی محصول تان را پیدا و سپس عبارتی کوتاه برای آن بسازید تا این ویژگی را به مشتریان انتقال دهد. این عبارت را روی محصول بسته بندی، بروشور و سایر مکان های قابل رؤیت قرار دهید. می توانید برای اینکار از برچسب هایی ساده اما جذاب با چاپ رنگی استفاده کنید.

6. شفاف سازی

مشخص کنید که هر محصول چه کاری انجام می دهد. اگر بیش از یک محصول دارید، تفاوت ها و موارد مصرفی هر یک را توضیح دهید تا به طور روشنی از هم متمایز شوند.

7. آرمی زیبا برای خود بسازید.

شرکت «اپل» نسخه ی قدیمی آرم مشهور خود را که رنگ آمیزی رنگین کمان داشت، با نسخه ای زیبا و پیچیده که با طرح پلاستیک شفافی که از پشت روشن شده است و نور محو سفیدی از پشت به آن تابیده، عوض کرد. شما نیز می توانید وجهه ی خود را با بهتر کردن ظاهر آرمی که روی محصول تان قرار می گیرد، تقویت کنید.

 

امیدوارم این چند ایده ساده و کاربردی، انگیزه لازم را به شما داده باشد. می توان کارهای بسیاری با محصولات و برای محصولات انجام داد، حتی اگر پول و زمان کافی برای تهیه و عرضه محصولی کاملاً جدید را نداشته باشید.

  ثبت آگهی رایگان