در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

نکات میلیونر شدن

پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره نکات میلیونر شدن

ثروت همانند خورشید برای همه در دسترس است، به شرطی که واقعاً آن را باور داشته باشیم. 

بسیاری از افراد معتقد هستند که « یا باید توی یک خانواده ثروتمند دنیا آمده باشی. یا توی یک قرعه کشی برنده بشی. یا خانواده ات باید خیلی به تو کمک کند.» یا « اگر برای دولت یا شرکتها کار کنی، نمی توانی انتظار میلیونر شدن داشته باشی. در هر صورت شما حقوق ثابتی دریافت می کنی و وقت کمی هم برای هر کار دیگری داری. وقتی که از سر کار به منزل می رسی، باید با بچه ها بازی کنی و خودت را سرگرم کنی.»

واقعیت این است که همه ما می توانیم به هر اندازه ای که تصمیم بگیریم، ثروتمند شویم. همه حق و حقوق شما برای پولدار شدن به هر اندازه ای که باشد، محفوظ است و هیچ محدودیتی برایتان وجود ندارد. 

در این مقاله نکاتی در خصوص میلیونر شدن مطرح میکنیم، امیدواریم گامی مثبت در جهت آگهای شما برداریم:

1. طرز فکر خود را تغییر دهید.

باید اهداف بزرگی داشته باشید و دورترها را ببینید، وقتی اکثر مردم فقط درخت می بینند، شما جنگل را ببینید. به این ترتیب قادر خواهید بود تا مسیر درست را تصویر کنید و به مقصدی که می خواهید برسید. 

با داشتن یک تصویر ذهنی و اهدافی برای رسیدن به آن، فرصتهای بیشماری بدست می آورید. باید بارها خودتان را از نو کشف کنید و بیشتر بشناسید و موانع زیادی را پشت سر بگذارید تا به اولین میلیون خود برسید. شناخت واقعیت های درونی خودتان چندان راحت نیست. گاهی می فهمید بزرگترین دشمن و همینطور بهترین دوست خودتان، خودتان هستید! 

2. بدون خستگی پس انداز کنید.

هر چقدر که می توانید پول پس انداز کنید، حتی اگر مبلغ ناچیزی در هر ماه باشد. شما باید برای خودتان روشی مطابق با اوضاع مالی خود تعیین کرده و شروع به پس انداز کنید. حتی اگر درآمد ثابتی دارید، نظم و ترتیبی برای پس انداز اتخاذ کنید. مبلغی که در ابتدای هر ماه کنار می گذارید هر چقدر که هست پس از اینکه به رقم قابل قبولی رسید آنر در بهترین حالت ممکن سرمایه گذاری کنید.

3. از میلیونرها بیاموزید.

از میلیونرها بیاموزید. روابط خود را با افرادی که مدام ناامیدتان میکنند یا صحبت از غیرممکن ها میکنند، کاهش دهید و در جستجوی اشخاص جدیدی باشید که می توانند به شما کمک کنند تا چند پله بالاتر بروید.

4. ثروتمندانه لذت ببرید.

برای ثروتمند شدن ابتدا باید ثروتمند زندگی کردن را یاد بگیرید. خودتان را در وضعیتهایی قرار دهید که قبلاً نبوده اید. اگر می خواهید به آرزوهای مالی خود برسید، باید به جایی بروید که 97% از مردم دوست ندارند به آنجا بروند. تفریگاه های لوکس، چشمه های آب گرم، یا موزه هایی که بتوانید اوقاتی را ثروتمندانه بگذرانید.

5. باورکنید ممکن است.

اگر باور کنید که میلیونر شدن ممکن است، پس می توانید کاری کنید که این اتفاق بیافتد. برای تقویت باورها بهترین روش این است که به هر طریق ممکن درباره خودتان و ثروت چیزهای لازم را بیاموزید. مطالعه کتابهایی که توسط ثروتمندان خودساخته نوشته شده یکی از این روشهای آموزش است. با تکمیل آموزش و کسب انگیزه و اشتیاق لازم می توانید به ثروتی که در پی آن هستید، برسید.

6. خدمت رسانی کنید.

ثروت مادی شما برابر سهم شما از کل جامعه است. شما به این جامعه مدیون هستید. همیشه می توانید کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم را بیشتر کنید. مردم منتظر خدمات شما هستند. وقتی که صحبت از کمک به دیگران می شود، هر کاری که از دست تان ساخته است دریغ نکنید. 

7. همه فرصتها را دریابید.

هر جایی که زندگی می کنید، همیشه فرصتهای خوبی وجود دارد. میزان ثروت شما نسبت مستقیمی با میزان کار و فعالیت شما دارد. اگر آنچه توانستید را انجام داده اید و هدفی را دنبال می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که ثروتمند بشوید.

 

آرزوی ثروت داشته باشید و سرانجام زمانی که آمادگی داشته باشید، ثروت به سمت شما سرازیر خواهد شد.

  ثبت آگهی رایگان