در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

اهمیت مدیریت برند

سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره اهمیت مدیریت برند

در دنیایی که مصرف کنندگان به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را دریافت می کنند، مدیریت برند، همه چیز است.

در موارد بسیاری، برند، به اندازه خود محصول مهم هستند. توانایی یک شرکت در تحت تأثیر قرار دادن بازار فروش، مثبت تر از کیفیت محصول است. در این مقاله به بررسی سه علت عمده اهمیت برند خواهیم پرداخت.

 

1- اهمیت دیدگاه ها

 نظر و دیدگاه مشتریان در مدیریت برند، بسیار مهم است. ۸۹% از مصرف کنندگان اعتقاد دارند که دیدگاه های خدمات و محصولات، موثق و قابل اعتماد هستند. ۸۰% از مصرف کنندگان اقرار کرده اند که با خواندن یک دیدگاه بد در مورد یک کالا از خرید خود، صرف نظر کرده اند.

۸۵% از افراد ادعا کردند مایلند کالایی را بخرند که دیگر مشتریان درباره اش دیدگاه خوبی را مطرح کرده باشند. این نمونه قدرت بی طرفانه دیدگاه ها است.

به نسبت سالهای گذشته مشتریان دقیق تر شده اند، و در نتیجه بازاریابی و تبلیغات قدرت گذشته را ندارند.

به هر حال امروزه مصرف کنندگان آگاهتر هستند و نسبت به تبلیغات، تردید بیشتری دارند. خریداران از اهداف شرکت ها آگاه هستند.

قدم اول آن است که به مشتریانتان اهمیت بدهید، و آنها را دنبال کنید تا مطمئن شوید دیدگاه های مثبتی دریافت خواهید کرد.

 

2- تصویر همه چیز است.

برند بد، یعنی فروش ناچیز، از دست دادن مشتری و رشد ضعیف. این برند است که مشخص می کند تصویر شما در چشم مشتریان و صنعتتان چگونه است.

متاسفانه، ارزش حقیقی محصول و خدمت شما در زیر لایه های گمراه کننده ای چون مطبوعات، رسانه ها، صحبت های شفاهی و تبلیغات، پنهان است.

برای پیشرفت برندتان به ابزاری مانند RepRevive، نیاز دارید. برنامه ای  برای ساخت برند و ایجاد اعتماد مصرف کننده!

RepRevive با عرضه آنلاین نرم افزار مدیریت اعتبار و ابزار بازخورد کسب و کار، کمک می کند تا بر دیدگاه های بد غلبه کرده و به وفاداری و احترام مشتریان دست یابید. این برنامه با اجرای یک نظرسنجی، تجربیات مشتریان را برآورد کرده و سپس این بازخوردها را در جای مناسب منتشر می کند. اگر بازخوردها خوب باشد، آن را در فیسبوک پست خواهد کرد، و اگر بد باشد، آن را بررسی می کند و در اختیار خود شرکت قرار می دهد.

 

3- مصرف کنندگان به مصرف کنندگان اعتماد می کنند!

اگر می خواهید مشتری جدید از شما خوشش بیاید، باید او به دنبال ارزیابی مشتریان راضی قبلی برود. اگر می خواهید مشتریانتان شما را دوست داشته باشند، هیچ جایگزینی برای کیفیت محصولات و خدمات وجود ندارد.

کیفیت به شما کمک خواهد کرد تا رتبه شما افزایش یابد. مخصوصاً برای کسب و کارهای خدماتی، رتبه بندی بسیار مهم است. تفاوت یک ستاره در رتبه یک رستوران می تواند تا ۱۰% بر درآمد آن تأثیر بگذارد.

نیازی نیست که کارشناس بازار باشید تا اهمیت دیدگاه های آنلاین را درک کنید، باید هر کاری که می توانید برای بهبود آنها و مثبت نگاه داشتن شان انجام دهید.

  ثبت آگهی رایگان