در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

چه چیزی باعث ایجاد یک تبلیغ موثر می شود؟

یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره چه چیزی باعث ایجاد یک تبلیغ موثر می شود؟

شما برای پیشرفت در کسب و کار خود باید در نظر داشته باشید که برای هرگونه تبلیغ، چه به صورت آنلاین، و چه به صورت تبلیغات چاپی، مدت زمانی که باید برای جذب مخاطب بپردازید، زمان محدودی دارید، بنابراین تصویر و تیتر تبلیغات  شما باید تأثیر گذار باشد

یک تبلیغ موثر به درستی مشتریان را هدف قرار داده و مزایای آنچه را که شما در کسب و کار خود به بازار عرضه می کند را در معرض دید مشتریان قرار دهد. این کار باعث می شود که مشتریان به سمت محصول یا خدمات شما جذب شوند.

تبلیغات موثر باعث می شود شما فکر کنید، تحلیل کنید، در مورد آن صحبت کنید و تجارت خود را به چالش بکشید.

در اینجا ما نکاتی را برای نوشتن تبلیغات قانع کننده که مشتریان مناسب را هدف قرار می دهند ارائه خواهیم کرد. با استفاده از این ایده ها می توانید به افزایش نرخ کلیک خود (CTR) کمک کرده و همچنین به بهبود نمره کیفیت بسیار مهم و ROI تبلیغات خود کمک کنید.

هدف ما تغییر استراتژی یا تغییر برنامه نیست بلکه اطمینان می دهیم که هر تبلیغ براساس یک  استراتژی طراحی شده است. مشتریان و آژانس ها باید بپذیرند که تبلیغات موثر یک هدف مهم است.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید انجام شود:

تبلیغات شما باید مرتبط با خدماتتان باشد. یکی از راه های بهبود ارتباط، استفاده از محبوب ترین کلمات کلیدی و جستجو در عناوین و متن تبلیغات شما است.

چندین تبلیغ را در یک گروه تبلیغاتی ایجاد کنید. هر گروه تبلیغاتی می تواند شامل 100 تبلیغات (از جمله تبلیغات فعال و متوقف شده) باشد که مایکروسافت تبلیغات را با یک الگوریتم مشخص نمایش می دهد.

برای اینکه بفهمید چه کلمات و عباراتی برای مخاطبان شما قانع کننده تر است، باید سعی کنید با انواع عناوین تبلیغاتی و متن آزمایش کنید. پس از شناسایی موثرترین کلمات کلیدی، می توانید با حذف سایر گروه های تبلیغاتی که تاثیر چندانی بر مخاطب ندارند، در به حداکثر رساندن نقاط ضعف تبلیغات خود کمک کنید.

از زبان مشتریان استفاده کنید. در گروه سنی و جنسیت مخاطبان معمولی خود تحقیق کنید. مستقیماً به مشتریان خود آدرس دهید. از کلمات "شما" یا "خود" در تبلیغات استفاده کنید تا مستقیماً با آنها صحبت کنید. شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

اگر بودجه اجازه می دهد ، تبلیغات را در مرحله اولیه مراحل خلاقیت و ایده پردازی آزمایش کنید و در مرحله تجاری نهایی نیز تست کنید. آزمایش اولیه این مرحله باعث می شود تا قبل از صرف هزینه های بزرگ برای تولید نهایی، تبلیغات را به صورت جدی و مرتب و دسته بندی کنید.

و در نهایت آزمایش مراحل نهایی تبلیغات به شما اطمینان بیشتری می دهد که تبلیغات تخصصی و حرفه ای را در بازار ارائه دهید.

خاص باشید. هرچه پیشنهاد شما وسوسه برانگیزتر و شاخص تر باشد بهتر است. به عنوان مثال ، به جای "تخفیف های بزرگ"، درصد دقیقی را مانند "50٪ تخفیف" مشخص کنید.

ارتباط با مشتری را به طور مستقیم برقرار کنید. مثلا این فرصت را در اختیار مشتریان قرار دهید و از آن ها بخواهید  که همین حالا روی تبلیغ شما کلیک کنند. و یا راه های ارتباطی غیر مستقیم دیگر مانند تشویق مشتریان به درخواست بروشور یا مشاوره، بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان، عضویت در خبرنامه یا استفاده از تخفیف در زمان محدود.

قیمت محصول یا خدمات خود را ذکر کنید. اگر محصول یا خدمات شما دارای قیمت شاخص نسبت به دیگر رقبایتان است، آن قیمت را در تبلیغ خود در نظر بگیرید.

هدف نهایی آزمایش یک فرمول موفقیت در تبلیغات است. یعنی هدف تبلیغات وخلاقیت در تبلیغات و هدف از آزمایش تبلیغات ، شناسایی عناصر / ایده های ضروری برای اثربخشی تبلیغات است و سپس اطمینان حاصل می شود که آن عناصر / ایده ها به طور مداوم توسط این تبلیغات ابلاغ می شوند.

بهتر است کمی درباره قدرت تبلیغات نیز صحبت کنیم

ما براساس هزاران مطالعه و نظرسنجی های گوناگون به قدرت تبلیغات اعتقاد داریم. زیرا تبلیغات دارای قدرت ترغیب، قدرت نفوذ در ذهن و قدرت ایجاد سرمایه است. این قدرت برای تغییر بازارها و بهبود سرمایه است. تبلیغات دارای قدرت کوتاه مدت (انتقال اطلاعات جدید ، آگاهی در ساختمان ، افزایش اعتبار و غیره) و قدرت بلند مدت (انتقال تصویر نام تجاری ، پیوستن به ارزشهای عاطفی به برند، ایجاد شهرت مثبت و ...) است.

شرکت هایی که به راهنمایی خلاق و سیستم های آزمایش، مهارت دارند، به طور مداوم در توسعه و استقرار تبلیغات عالی ، صاحب آینده و ثروت هایی هستند که با آن همراه هستند. تبلیغات موثر نشان دهنده شکست ناپذیر بودن شماست.

  ثبت آگهی رایگان