در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

روش های جدید کسب درآمد

یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره روش های جدید کسب درآمد

فروش مستقیم B2C یا (Business to Consumer) روندی غیر قابل انکار در اینترنت است. جمعه سیاه (جمعه بعد از روز شکرگزاری که معمولا در اواخر ماه نوامبر قرار دارد و آن را شلوغ ترین روز فروش نامیده اند) اکنون یک رقیب دارد: دوشنبه مجازی (دوشنبه بعد از جمعه سیاه که در آن روز خریدهای آنلاین فراوانی انجام می شود) و در این میان دوشنبه مجازی برنده میدان است، زیرا فروش بیشتری دارد.

مردم به دلایلی مانند راحتی، قیمت و در دسترس بودن خرید آنلاین را انجام می دهند. مردم آنلاین خرید می کنند تا مجبور به رانندگی تا مغازه ها و مراکز خرید و چانه زدن با فروشندگان نشوند. امروزه اقلامی مانند: کتاب، آلبوم های موسیقی، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، کفش، لباس، تجهیزات پزشکی، مبلمان، و هدایایی از هر نوع، از شرکت های مختلفی در سراسر دنیا، توسط میلیون ها نفر و بدون دخالت هیچ فروشنده ای خریداری می شود. مردم روز به روز به خرید آنلاین بیشتر روی می آورند و این به معنای کاهش شغل های خرده فروشی ست. 

فروش به طور کلی در حال افزایش است؛ بنابراین اقتصاد با یا بدون وجود فروشندگانی که در حال جایگزین شدن هستند، تغییری نخواهد کرد، حتی بهتر نیز خواهد شد، می توان اسم این را «پیشرفت» نامید . و این علاقه به خرید آنلاین به وسیله اخباری که شرکت های آنلاین از قدرت سرویس دهی خود منتشر می کنند، تشدید می شود. زاپوس دات کام (یک سایت فروش لباس و کفش) و آمازون نمونه های کلاسیک در این زمینه هستند. اکنون بعضی از شرکت ها هم فروش سنتی و هم فروش آنلاین دارند. اگر از مدیران اجرایی آن شرکت ها بپرسید که کدام نوع را ترجیح می دهند، من به شما می گویم که ترجیح آن ها با فروش آنلاین خواهد بود.

خرده فروش آنلاین می تواند یک محصول را ارزان تر از فروشنده سنتی بفروشد، زیرا به دلیل کمتر بودن یا عدم هزینه اجاره مکان و دستمزد فروشنده متحمل بار کمتری نسبت به نوع سنتی مشابه خود میشود. اقتصاد با نبود فروشندگان آسیبی نمی بیند. اکنون زمان آن  است که فروشندگان به مطالعه درباره بازار بپردازند و ببینند در کجا امکان استفاده از فرصتی بلندمدت را خواهند داشت. این فرصت های موجود را همراه با علاقه هایی که در زمینه های خاص دارند ترکیب کنند و تصمیم بگیرند که بهتر است چه کاری انجام دهند.

شغل های مرتبط با فروش هرجایی که اقتصاد اقتضا کند، رشد خواهند کرد. تکنولوژی گسترش خواهد یافت و شغل های خاصی برای فروش ایجاد خواهند کرد. نگاهی به پتانسیل های موجود در این زمینه بیندازید و اینترنت هم به دلیل رشد غیرقابل انکار خود، همه نوع شغلی به خصوص شغل های مربوط به فروش ایجاد خواهد کرد. افرادی که شغل شان را در فروش لباس از دست داده اند باید به کلمات جستجو شده رایج در گوگل برای به روز کردن اطلاعات خود دقت بیشتری کنند. گوگل یک شرکت نیست؛ یک جامعه و یک فرهنگ است.

این درست است که تعدادی از شغل ها منسوخ خواهند شد اما در پی آن ده برابر شغل امکان ایجاد شدن پیدا خواهد کرد.
کسب و کار آنلاین  یک انقلاب و  تحول است. اشتغال زاست و به یک مشتری این امکان را می دهد که بدون مصرف ۳ دلار گازوئیل یا ناچار بودن برای پیدا کردن پارکینگ در روزهای تعطیل که کار بسیار مشکلی است تنها با کلیک کردن خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

و سنت ها همچنان وجود دارند؛ هنوز هستند کسانی که عاشق خرید کردن از مغازه ها هستند. کسانی که کتاب های بزرگ را به کتاب های الکترونیکی ترجیح می دهند و کسانی که دوست دارند قبل از خرید هر چیز، آن را لمس کنند. اما آن ها در حال پیر شدن هستند. افراد زیر ۲۰ سال اینترنت را اولین منبع برای ارتباطات، خرید و دانلود کردن می دانند. به خرید آنلاین عادت کنید، فرصت های فروشی که ایجاد می شود را درک کنید و از آن ها بهره مند شوید. اگر شما این کار را نکنید، به زودی دیگران از شما (به عنوان مشتری) چنین استفاده هایی خواهند برد.

  ثبت آگهی رایگان