در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

ویژگی برندهای خاص

یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره ویژگی برندهای خاص

هر چقدر هم که عرضه کالاها و ارائه خدمات کيفي از اهميت بسیاری برخوردار باشد اما یک برندسازي موثر مهم ترين کاري است که هر کسب و کاری باید براي رسيدن به رشد و توسعه خود انجام دهد.

با توجه به حجم رقابت مشاغل با خلق یک برند راهبردي و بي همتا میتوانید جز بهترین های رده خود باشید.

 

ویژگی برندهای خاص 

1. شناخت مخاطب

بهترين برندها آنهایی هستند که شناخت کاملي از خصوصيات بازار هدف خود و علايق و سلائق کاربران خود دارند. شناخت بازار هدف به شما کمک میکند تا ضمن حفظ هويت برند خود، به خلق يک پيوند انساني و ارگانيک بين شرکت و مخاطبانش نیز بپردازید. 

2. بي همتايي و منحصربه فرد بودن

هويت یک برند مستلزم وجود چيزي متمايز و مشخص از دیگران است. برای مثال:

  • اپل در سراسر جهان به خاطر داشتن محصولات خلاقانه و زيبا معروف است.
  • مک دونالد را بخاطر مزه فوق العاده همبرگرهایش میشناسند. 

خلق يک هويت در عرصه اقتصاد به يک ايده بکر نياز دارد، چيزي مشخص و خاص که آن را از رقبا متمايز کند. 

3. اشتياق

هنگامی که زندگی آدم هاي موفق مانند استيوجابز را بررسي مي کنيد، متوجه میشوید که همه آنها يک شور و شوق وصف ناپذير داشتند که آنان را به حرکت وامي داشت تا سخت تر کار کنند تا به کاميابي دست يابند. مشتريان اغلب فقط نسبت به يک محصول وفاداري نشان مي دهند، که اين اشتياق وافر به شرکت ها کمک مي کند تا در برابر مشکلات مقاومت کنند.

4. يکساني

زمانی که مشتری براي تکرار یک خريد به شرکت مراجعه مي کند، انتظار دارد تا همان سطح کيفيت را که اولين بار تجربه کرده، دوباره دريافت کند. این مساله خصوصا برای رستوران ها و فروشگاه های لباس مهم است. باید يک استاندارد کيفي معين براي خدمات خود رعايت کنید.

مثال بارز این مساله برند مک دونالد است که طعم و مزه خدماتش در سراسر جهان يک دست و يکسان است. 

5. رقابت

رسيدن به رتبه برتر جهان در کسب و کار، کار آساني نيست. زیرا تیم برند باید دائما در جنب و جوش باشند تا بهتر بشوند. تلاش برای برآورد کردن انتظارات مصرف کنندگان باید بطور مداوم در راس برنامه ها و اهداف برند قرار گیرد.

6. معرفي

توانايي دسترسي به مصرف کنندگان از طريق معرفی آن برند باید جز تبليغات و بازاريابي هر شرکتی باشد. امروزه هر شرکتی از طریق شبکه های اجتماعی بخوبی میتواند خود و خدماتش را به کاربران معرفی کند. 

7. مدیریت و رهبري

وجود يک رهبر بانفوذ براي هماهنگ کردن اعضاي تيم و حرکت به سوي يک چشم انداز راهبردي ، در هر کسب و کاری واجب و ضروری است. کسی که براحتی بتواند کنترل همه چیز را بدست گیرد، اعضای تیم را هدایت کند، مشکلات را حل و فصل نماید و براي ايجاد هماهنگي بين افراد بداند که چگونه توانمندي ها و نقاط قوت اعضا را بهینه کند.

  ثبت آگهی رایگان